zaterdag 20 oktober 2012

4-Daagse Nijmegen 2013

English Visitors Go Here ! Jazekers Nijmegen bruist.Er is weer van alles te doen in de stad en je hoeft je geen moment te vervelen.Veel mensen vroegen mij wanneer de 97e editie van de Nijmeegse vierdaagse zou plaatsvinden.Dit internationale wandelevenement wordt gehouden van 16 t/m 19 juli 2013 in de oudste stad van het land.En voor diegene die natuurlijk ook een vette party willen, de zomerfeesten vanaf 13 juli 2013.Maar zo lang hoef je natuurlijk niet te wachten .27 oktober is er de nacht van de nacht,18 november de zevenheuvelenloop,22 t/m 25 november het wintertuinfestival en natuurlijk ook de Mariken winterfeesten van 20 december t/m 6 januari. Neem eens een kijkje op onze 4-Daagse homepage: KLIK HIER

1 opmerking:

  1. Heeey Lieve Mensen van de organisatie van de Nijmeegse Vierdaagse

    Ik ben Mike Meere, Ik ben een echte Nijmegenaar, ik ben gehandicapt, heb vorm van autisme
    Ik kijk elkaar naar de 4 daagse langs de weg, Vind het ontzettend gezellig en ook vind ik de muziek ook altijd gezellig, Ik heb een eigen website gemaakt, samen met mijn vriendin, En zo ook een stuk over de Nijmeegse Vierdaagse, Zou u hem AUB op jullie Facebook Twitter Hyves en op jullie sites neer willen zetten?? Zou wel heel erg leuk wezen

    http://jasmijnenmike.jouwweb.nl/vierdaagse-nijmegen


    Harm zou je zelf AUB een berichtje bij mij op de site willen sturen??

    Liefs Mike

    BeantwoordenVerwijderen

 
Perry en Helen ontvangen u hartelijk